آینه کاری دکوراتیو در منزل

بدون دیدگاه

آینه ها از عناصر دکوری محبوب در طراحی داخلی منزل به شمار می روند و تقریبا هیچ فضای مسکونی بدون حضور آینه وجود ندارد ،اما بیش از آن که  در دکوراسیون منزل از آنها استفاده شود بیشتر باعث زیبایی محیط میشوند ، با گروه بست وال همراه باشید تا بیشتر با انواع آینه ها و استفاده از آنها آشنا شوید.

آینه دکوری ورودی منزل

ورودی منزل، یکی از فضاهایی است که تقریبا همیشه نیازمند حضور آینه می باشد. جدا از بحث عملکردی آینه که برای فضای ورودی مهم است، زیبایی دکوراسیون این فضا نیز تا حد زیادی تحت تاثیر این وسیله قرار می گیرد. آینه های ابزار خورده با داشتن ظاهر متفاوت و دلخواه شما می توانند گزینه های خاصی برای شکل دادن دکوراسیون ورودی منزل باشند و فضای ورودی را نیز تا حد زیادی بزرگ تر و دلبازتر نشان دهند که دیگر مزیت حضور آن هاست.

آینه کاری دکوری در راهرو

راهروها از دیگر فضاهایی هستند که می توان با کمک آینه به هر چه زیباتر به نظر رسیدن آن ها کمک کرد. معمولا راهروها به خاطر این که محل رفت و آمد هستند، فضای زیادی برای قرار دادن مجسمه و گلدان ندارند و زمانی که به کارگیری چنین گزینه هایی امکان پذیر نباشد، پای لوازم دکوری دیواری به مانند تابلو، دیوارکوب و آینه به میان می آید. آینه در میان این گزینه ها با داشتن زیبایی و در عین حال ذات دلباز کننده خود از بهترین انتخاب ها برای زیباتر کردن فضای راهروست.

آینه دکوری در راه پله

بیرون آوردن فضای پلکان منزل از یکنواختی جزو سخت ترین کارهاست. معمولا زیبا کردن فضای پلکان به سادگی دکور کردن فضاهای دیگر نیست، زیرا فضای چندان زیادی ندارد و گذشته از این، وسایل دکوری اندکی هستند که برای چنین فضایی مناسب می باشند. با این حال می توان با روش های مختلفی جهت زیبایی بخشیدن به فضای پلکان اقدام کرد. نصب آینه های تراش خورده در فرم های مختلف و با ترتیب دلخواه می تواند از جمله کارهایی باشد که دکوراسیون این فضا را شکل می دهد.

آینه کاری در پذیرایی

بدون شک می توان گفت که یکی از بهترین گزینه ها برای جلوه بخشیدن به دکوراسیون پذیرایی، به کار بردن آینه جهت تزیین دیوارهاست. آینه ها از گذشته در تزیین فضای پذیرایی کاربرد داشته اند. البته آینه در چنین فضایی از نقش عملکردی خود خارج می شود و بیش تر به عنوان یک عنصر دکوری به کار می آید. آینه های ابزار خورده در ابعاد بزرگ و نقش های متنوع برای پوشش دادن دیوارهای پذیرایی مناسب هستند و با انعکاس نور به دلبازتر به نظر رسیدن فضا نیز کمک می کنند.

آینه کاری دکوری در غذا خوری

سالن غذاخوری از دیگر فضاهایی است که می توانید با به کار بردن آینه دکوری در تزیین آن یک فضای متفاوت و زیبا خلق کنید. اگر احساس می کنید سالن غذاخوری تان کوچک است یا زیبایی مورد نظر را ندارد، بدون شک باید استفاده از آینه های دکوری ابزار خورده را امتحان کنید. یکی از دیوارها می تواند میزبان حضور آینه ای بزرگ شود و به این شکل، اندازه فضا را بزرگ تر جلوه دهد. با این کار می توانید روشنایی غذاخوری منزل تان را نیز به طرز خارق العاده ای افزایش دهید.

آینه کاری دکوری در آشپزخانه

طبیعتا آینه می تواند برای شکل دادن به دکوراسیون آشپزخانه نیز به کار رود. کافی است شما تصمیم بگیرید دکوراسیون آشپزخانه تان را به گونه ای متفاوت از ایده های متداول اجرا کنید. آینه می تواند روی درب کابینت ها یا بین آن ها جای بگیرد و به این شکل، یک نمای متفاوت به فضای آشپزخانه ببخشد. همچنین می توان از قطعات کوچک ابزار خورده آینه به جای کاشی استفاده کرد. برخی از کاشی ها دقیقا به شکل آینه طراحی شده و با قرار گرفتن در کنار هم یک سطح آینه ای زیبا تشکیل می دهند.

آینه دکوری در اتاق

این روزها تعداد افرادی که مایل هستند آینه را به عنوان یک عنصر شاخص در دکوراسیون اتاق خواب خود داشته باشند، زیاد شده است. تقریبا در همه اتاق ها آینه وجود دارد، اما شکل آینه می تواند با توجه به نظر شما بسیار متفاوت تر از آن چیزی باشد که در اتاق ها می بینید. آینه را نباید صرفا به عنوان یک عنصر عملکردی دید. اگر زیبایی آینه را در نظر داشته باشید و از انواع سفارشی و تراش خورده برای دکور کردن اتاق خود بهره بگیرید، مطمئنا زیبایی دوچندان فضا را به چشم خواهید دید.

آینه کاری دکوری در حمام

حمام از دیگر فضاهایی است که می تواند میزبان یک آینه بزرگ و زیبا به شکل ابزار خورده باشد. هیچ دلیلی وجود ندارد که آینه را به حمام منزل خود راه ندهید. جدا از عملکرد این وسیله می توان به زیبایی خاص آن در طراحی داخلی حمام اشاره کرد. حتی به غیر از این باید گفت که هر حمامی با داشتن یک آینه بزرگ در فضای خود به مراتب بزرگ تر از آن چیزی که در واقع هست، به نظر می رسد. با این حساب شاید بهتر باشد به جای کاشی از آینه برای پوشش دادن بخشی از دیوارهای حمام استفاده کنید.

آینه دکوری | آینه دکوراتیو | تایل آینه ای | پنل آینه ای | دکور آینه ای دیوار | آینه دکوری جدید | آینه دکوری شش ضلعی | آینه شش گوش | آینه دایره ای | آینه کاری | آیینه

نوشتهٔ بعدی
انواع سنگ های تزئینی و دکوراتیو
نوشتهٔ پیشین
ویژگی های اتاق کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید